Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,354,432
RESEARCH EFFECTIVENESS OF CORPORATE CULTURE TO WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE'S LOYALTY AT LILAMA CORPORATION
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Bùi Thị Minh ThuLê Nguyễn Đoan Khôi
Nơi đăng:
INDIAN JOURNAL OF APPLIED RESEARCH;
S
ố:
Volume-7 | Issue-9;
Từ->đến trang
: 604-610;
Năm:
2017
Lĩnh vực:
Chưa xác định;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
The study followed by other research from many researchers, scientists inside and outside the country, therefore an investigation into the impact of corporate culture on work motivation and loyalty of the workers follow the Oriental culture is built as a completely new model in Vietnam and around the world. The objects of the study range from leadership to staff at LILAMA, stretching from the North to the South, with 14 member companies directly producing at LILAMA, with different regional cultures. Research has found the differences in the impact of each element of corporate culture on employee motivation and loyalty in LILAMA. From that point of view, we put forth solutions to enhance the corporate culture level, shape the corporate culture model accordingly, thereby enhancing internal strength and competitiveness of LILAMA.
ABSTRACT
The study followed by other research from many researchers, scientists inside and outside the country, therefore an investigation into the impact of corporate culture on work motivation and loyalty of the workers follow the Oriental culture is built as a completely new model in Vietnam and around the world. The objects of the study range from leadership to staff at LILAMA, stretching from the North to the South, with 14 member companies directly producing at LILAMA, with different regional cultures. Research has found the differences in the impact of each element of corporate culture on employee motivation and loyalty in LILAMA. From that point of view, we put forth solutions to enhance the corporate culture level, shape the corporate culture model accordingly, thereby enhancing internal strength and competitiveness of LILAMA.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn