Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,995,178

 Customer Co-creation through the Lens of Service-dominant Logic: A Literature Review
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Nguyen Anh Khoa Dam, Thang Le Dinh, William Menvielle
Nơi đăng: Proceedings of the Americas Conference on Information Systems (AMCIS) 2020; Số: 29;Từ->đến trang: 1-10;Năm: 2020
Lĩnh vực: Kinh tế; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The proliferation of the service sector in the age of big data highlights the role of customers as co-creators for business value. Customer interactions on digital platforms make a significant contribution to the vast amount of big data. Considering the lack of systematic and comprehensive studies on this research stream, the objective of the paper is to conduct a concept-centric literature review on customer co-creation from the lens of the service-dominant logic and guide future research. The paper systematically synthesizes and categorizes 50 articles by the concept matrix to reveal the interrelationships among them. The result of the paper provides a holistic overview of value, resources, and mechanisms relevant to customer co-creation. Concrete ideas for future research directions are also proposed for enriching the academic literature and promoting practical implications. The paper holds important implications for accelerating customer co-creation for service providers to achieve big-data-driven competitive advantages.
[ 2020\2020m07d021_22_53_11Customer_Co-creation_through_the_Lens_of_Service-dominant_Logic.pdf ]
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn