Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,995,178
Customer Co-creation through the Lens of Service-dominant Logic: A Literature Review
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Nguyen Anh Khoa Dam, Thang Le Dinh, William Menvielle
Nơi đăng:
Proceedings of the Americas Conference on Information Systems (AMCIS) 2020;
S
ố:
29;
Từ->đến trang
: 1-10;
Năm:
2020
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The proliferation of the service sector in the age of big data highlights the role of customers as co-creators for business value. Customer interactions on digital platforms make a significant contribution to the vast amount of big data. Considering the lack of systematic and comprehensive studies on this research stream, the objective of the paper is to conduct a concept-centric literature review on customer co-creation from the lens of the service-dominant logic and guide future research. The paper systematically synthesizes and categorizes 50 articles by the concept matrix to reveal the interrelationships among them. The result of the paper provides a holistic overview of value, resources, and mechanisms relevant to customer co-creation. Concrete ideas for future research directions are also proposed for enriching the academic literature and promoting practical implications. The paper holds important implications for accelerating customer co-creation for service providers to achieve big-data-driven competitive advantages.
[
2020\2020m07d021_22_53_11Customer_Co-creation_through_the_Lens_of_Service-dominant_Logic.pdf
]
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn