Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,966,445

 A Service-based Model for Customer Intelligence in the Age of Big Data
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Nguyen Anh Khoa Dam, Thang Le Dinh, William Menvielle
Nơi đăng: Proceedings of the Americas Conference on Information Systems (AMCIS) 2020; Số: 9;Từ->đến trang: 1-10;Năm: 2020
Lĩnh vực: Kinh tế; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The dominance of the service sector in today’s economy gives prominence to customer intelligence as a means for enterprises to provide optimal service. In fact, the revolution of big data has generated a vast amount of customer data and reshaped the dimensions of science, management, and engineering within enterprises. The big data era also acknowledges the role of customers as value co-creators. Therefore, the objective of this paper is to propose a service-based customer intelligence model, hereafter called SBCI (Service-based Customer Intelligence) model, to guide the development and application of customer intelligence. Laid the groundwork upon the service science, the model is proposed with three levels: i) the network of service systems level for customer value co-creation, ii) the service system level for the science, management, and engineering dimensions, and iii) the service level for customer intelligence services.
[ 2020\2020m07d021_22_50_54A_Service-based_Model_for_Customer_Intelligence_in_the_Age_of_Big.pdf ]
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn