Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,048,478

 Phương pháp và tiêu chí đánh giá phần mềm dạy-học ngoại ngữ.
cvs weekly sale cvs print prescription savings cards
manufacturer coupons for prescription drugs read viagra online coupon
abortion pill services abortion pill articles having an abortion
Chủ nhiệm:  Hồ Quảng Hà
cvs weekly sale cvs print prescription savings cards
; Thành viên:  
marriage affairs open i want an affair
unfaithful spouse infidelity i dreamed my husband cheated on me
Số: T2009-05-21 ; Năm hoàn thành: 2009; Đề tài cấp ĐHĐN; Lĩnh vực: Ngôn ngữ
ABSTRACTThis study is intended for establishing criteria for software evaluation in foreign language teaching at schools and colleges, especially at Danang College of Foreign Languages. We have intensively investigated into the methods for assessing computer-assisted language learning software by studying 30 papers and scientific articles related to our topic. Using both qualitative and quantitative approach, we have analyzed the concepts and categories in five main areas, namely, feasibility, setting for use, pedagogical criteria, software design and ease of use. Based on the study results, a software evaluation form was designed with 50 items covering essential criteria. This can be used as an instrument for schools, teachers and learners to evaluate particular software to satisfy their teaching and learning needs. A further implication of our study is that these evaluation methods and criteria can assist schools and individuals to assess their own CALL programmes and teaching slices.
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn