Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,065,459
Teacher and learner perceptions of effective EFL teaching in the Vietnamese language classroom context
(Nhận thức của giáo viên và học sinh v
ề việc d
ạy tiếng Anh hiệu quả trong môi trường lớp học ngoại ngữ ở Việt Nam)
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Huynh Huu Hien
&
Pham Thi Thu Huong
(Plenary session)
Nơi đăng:
The 6th International Conference on TESOL "Responding to Challenges of Teaching English for Communication", SEAMEO RETRAC, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 13-15, 2015;
S
ố:
Proceedings;
Từ->đến trang
: --;
Năm:
2015
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Efforts have been made to study the differences between the perceptions of learners and teachers on effective English language teaching activities. It is believed that mismatches between foreign language students’ and teachers’ beliefs and expectations can exert negative influence on students’ satisfaction in language learning and their learning performance. This study is aimed at identifying and comparing teachers’ and students’ perceptions of the teachers’ EFL teaching effectiveness in the context of Vietnamese language classrooms. A 24-iten questionnaire is used to collect data from both students and teachers and t-tests are conducted to make comparisons. The differences between teachers’ and students’ perceptions in English language teaching activities imply that certain communication and reconciliation between the two stakeholders are required to ensure effective teaching strategies.abortion stories gone wrong information about abortions teenage abortion facts
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn