Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,836,589

 The construction of age-appropriate pedagogies for young learners of English in primary schools
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Chinh Duc Nguyen
Nơi đăng: The Language Learning Journal; Số: 2018;Từ->đến trang: 1-16;Năm: 2018
Lĩnh vực: Giáo dục; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
Teaching English as a Foreign Language (EFL) to young learners has been implemented at primary school level in many non-English speaking countries. One factor that determines the success or failure of primary EFL programmes is pedagogical practices. Recognising this importance, this study explores age-appropriate creativity for the practice of teaching English to young learners in Vietnamese primary schools. The participants are six EFL teachers in six different primary schools in Vietnam and the data are collected from interviews and classroom observations. From the perspective of the participating teachers, there are four components constituting their age-appropriate creativity. These are English language use, artistic components, meaningful contexts and real-life practice created in the classroom. The age-appropriate pedagogies constructed by the participants, as discussed in this study, offer a source of reference for teachers of English to young learners, within and beyond Vietnam.
ABSTRACT
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn