Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 108,366,696
Enhancing customer retail loyalty and eWOM behavior through smart retail technology?
A case study in the Vietnamese retail sector
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Le Thi Bich Ngoc, Tran Thi Anh Nhi
Nơi đăng:
The 10th International Conference on Management and Business (COMB-2023);
S
ố:
10;
Từ->đến trang
: 342;
Năm:
2023
Lĩnh vực:
Chưa xác định;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
Because of the fast-growing of SRT in the digital era, the retail sector also has a transformation in the way of interacting with customers and day-to-day activities. This study thus employs the value-based adoption model to investigate customer retail loyalty and eWOM behavior after experiencing the SRT through the customers’ value-based perspective that may be neglected in prior studies. A total of 515 survey data were collected and analyzed. By considering the customers’ perception of SRT in both benefits and sacrifices aspects which shape customers’ perceived value of SRT, findings show that the customers’ perceived value of SRT has a positive relationship with retail store loyalty and eWOM behavior of customers
ABSTRACT
Because of the fast-growing of SRT in the digital era, the retail sector also has a transformation in the way of interacting with customers and day-to-day activities. This study thus employs the value-based adoption model to investigate customer retail loyalty and eWOM behavior after experiencing the SRT through the customers’ value-based perspective that may be neglected in prior studies. A total of 515 survey data were collected and analyzed. By considering the customers’ perception of SRT in both benefits and sacrifices aspects which shape customers’ perceived value of SRT, findings show that the customers’ perceived value of SRT has a positive relationship with retail store loyalty and eWOM behavior of customers
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn