Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,017,668
Đề xuất các biện pháp nâng cao kĩ năng viết văn tranh luận của sinh viên khoa tiếng Anh tập trung khía cạnh thể hiện độ Mạch lạc.
(Improving Argumentative Essay Writing Skills of Students of the English Department through Focus on Coherence)
.
Chủ nhiệm:
Nguyễn Ngọc Nhật Minh
cvs weekly sale
cvs print
prescription savings cards
; Thành viên:
Nguyễn Đoàn Thảo Chi
cvs weekly sale
shauneutsey.com
prescription savings cards
Số:
Đ 2013-05-27 ;
Năm hoàn thành:
2014; Đề tài cấp ĐHĐN;
Lĩnh vực:
Giáo dục
marriage affairs
open
i want an affair
abortion stories gone wrong
information about abortions
teenage abortion facts
Writing argumentative essays is a very important skill in acquiring and mastering writing skills, and it is being faced by Vietnamese students more frequently than ever. These days, students, especially EFL students, have had their English language competence including their writing skills evaluated through popular international testing systems like IELTS, TOEFL or CEFR tests (Common European Framework for Reference) for employment and learning opportunities. Among the skills and knowledge of English being tested for writing tests, the argumentative writing skill has often accounted for a larger proportion of the total score. At the College of Foreign Languages, this skill has been taught for second-year students in Writing 4 and for fourth-year ones in Advanced English. Also, this has recently introduced as a writing task in the University English Achievement Test so it is essential that students have a good command of writing argumentative essays. However, many of them, in fact, fail to give satisfactory written performances as expected, and their imminent problem is they demonstrate weak coherence between ideas and sentences, which means they may hardly convey their perspectives effectively to readers. Therefore, an investigation into the coherence degree of English Department students’ argumentative essay writing skills should be implemented to verify students’ existing problems, evaluate their writing skills and suggest the implications for teaching activities and curriculum design.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn