Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 107,615,348

TRONG NƯỚC:
[1]Bài báo: Tài Sản Thương Hiệu Người Nổi Tiếng Trực Tuyến Trên TikTok: Vai Trò Điều Tiết Của Giới Tính. Tác giả: Trần Thị Kim Phương, Hồ Mai Thảo Nhi, Đỗ Thị Thu Uyên, Mai Thị Hiếu Nhi, Trần Trung Vinh, Trương Bá Thanh, Nguyễn Ký Viễn. Journal of Economic Studies (ISSN: 0866 – 7969). Số: forthcoming. Trang: forthcoming. Năm 2024. (Feb 18 2024 1:26PM)
[2]Bài báo: Ảnh hưởng của sự tin cậy và sự chứng thực quá mức đến tài sản thương hiệu của người nổi tiếng trực tuyến trên TikTok và ý định đặt phòng của người theo dõi. Tác giả: Trần Thị Kim Phương, Hồ Mai Thảo Nhi, Nguyễn Ký Viễn, Đỗ Thị Thu Uyên, Trần Trung Vinh, Trương Bá Thanh. Tạp chí Khoa học Thương mại (Journal of Trade Science). Số: 186. Trang: 50-64. Năm 2024. (Feb 18 2024 1:57PM)
[3]Bài báo: Tương đồng phong cách sống và tài sản thương hiệu người nổi tiếng trực tuyến: Trường hợp nghiên cứu trên nền tảng TikTok. Tác giả: Trần Thị Kim Phương, Đỗ Thị Thu Uyên, Nguyễn Ký Viễn, Trương Bá Thanh, Trần Trung Vinh*. The University of Danang - Journal of Science and Technology (UD-JST). Số: Vol. 21, No. 8.1. Trang: 55-62. Năm 2023. (Feb 18 2024 11:40AM)
[4]Bài báo: The effect of customer engagement in social media on brand experience and satisfaction: evidence from domestic tourists of the hospitality industry in Vietnam. Tác giả: Tran Thi Kim Phuong, Le Binh Ky Duyen, Doan Thi Hoai Thanh, Nguyen Ky Vien, Lam Minh Quan. UED Journal of Social Sciences, Humanities & Education (ISSN: 1859 – 4603). Số: 12(1). Trang: 21-35. Năm 2022. (Feb 15 2023 8:52AM)
QUỐC TẾ:
[1]Article: Hotel Booking Intentions in the TikTok Era: The Role of Online Celebrity Brand Equity. Authors: Tran Thi Kim Phuong, Ho Mai Thao Nhi, Nguyen Ky Vien, Do Thi Thu Uyen, Truong Ba Thanh, Tran Trung Vinh. Consumer Behavior in Tourism and Hospitality (ISI, Q1, IF2022 = 2.5). No: forthcoming. Pages: forthcoming. Year 2024. (Mar 24 2024 8:58PM)
[2]Article: The pathways of increasing online celebrity brand equity and followers' hotel booking intention: a serial multiple mediation model. Authors: Nhi Thao Ho-Mai, Vinh Trung Tran, Vien Ky Nguyen, Uyen Thi Thu Do, Thanh Ba Truong, Phuong Thi Kim Tran. Journal of Research in Interactive Marketing (SSCI, Q1, IF2023 = 8.2). No: ahead-of-print. Pages: ahead-of-print. Year 2024. (Feb 18 2024 11:31AM)
[3]Presentations: How do celebrity credibility and over-endorsement affect online celebrity brand equity on TikTok and followers' booking intention?. Authors: Trần Thị Kim Phương, Hồ Mai Thảo Nhi, Nguyễn Ký Viễn , Đỗ Thị Thu Uyên, Trần Trung Vinh. The 9th International Conference For Young Researchers In Economics And Business - ICYREB 2023. Pages: 9-19. Year 2023. (Feb 18 2024 12:05PM)
[4]Article: Modelling The Relationship of Perceived Quality, Destination Image, And Tourist Satisfaction at The Destination Level. Authors: Nguyen Ky Vien. International Journal for Applied Information Management. No: 1 (4). Pages: 165-172. Year 2021. (Feb 18 2024 1:12PM)
[5]Article: Brand equity and customer satisfaction: a comparative analysis of international and domestic tourists in Vietnam. Authors: Tran Thi Kim Phuong, Nguyen Ky Vien, Tran Trung Vinh. Journal of Product & Brand Management (1061-0421) (ISI, SSCI, Q1). No: 30 (1). Pages: 180-194. Year 2021. (Nov 13 2020 9:23PM)
[6]Presentations: Factors affecting international tourist's satisfaction, return intention and willingness to recommend in Hoian, Vietnam: A conceptual model. Authors: Nguyễn Ký Viễn. Proceeding - The 16th international conference on knowledge- based economy and global management. Pages: 129 - 135. Year 2020. (Nov 14 2020 12:18AM)
[7]Presentations: Modelling the Relationship of Perceived Quality, Destination Image, and Tourist Satisfaction at the Destination Level. Authors: Nguyễn Ký Viễn. Proceeding- The 13th international conference on knowledge- based economy and global management. Pages: 411 - 418. Year 2017. (Nov 13 2020 6:58PM)
[8]Presentations: Examining the mediating role of tourist satisfaction in the relationship between destination brand image and tourist loyalty: A conceptual model. Authors: Trần Thị Kim Phương, Trần Trung Vinh, Nguyễn Ký Viễn, Nguyễn Thị Phượng. Proceeding- The 12th international conference on knowledge - based economy and global management. Pages: 389 - 396. Year 2016. (Nov 13 2020 6:17PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn