Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,738,809

 Hiệu quả của mô hình lớp học đảo ngược đối với sự lĩnh hội kiến thức của người học trong lớp học tiếng Anh thương mại
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Nguyễn Thu Hằng
Nơi đăng: Kỷ yếu Hội thảo quốc tế về dạy và học ngoại ngữ; Số: 1;Từ->đến trang: 230-237;Năm: 2019
Lĩnh vực: Chưa xác định; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
In the context of globalization, innovative teaching and leaning methods have obviously been a matter of concern that language educators and teachers have to wrestle with. The purpose of this paper is to investigate the impacts of flipped classrooms on learners’ knowledge acquisition in Business English courses at Danang University of Foreign Languages Studies in Vietnam. The study is based on theoretical foundation of flipped classrooms, English for specific purposes (ESP) and knowledge acquisition. The method in this study was quasi-experimental with tests among the learners. The findings of the study revealed the efectiveness of flipped classrooms in enhancing knowledge acquisition in Business English contexts. Therefore, flipped classrooms appeared to be beneficial tools in boosting leaners’ acquisition of content knowledge. The findings of this study then suggest significant implications for Business English teachers, syllabus designers as well as language educators.
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn