Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 107,060,555

 Kỹ thuật scaffolding trong mô hình học dự án trong lớp học tiếng Anh thương mại
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Nguyễn Thu Hằng
Nơi đăng: Kỷ yếu Hội thảo quốc tế VINHTESOL về giảng dạy ngôn ngữ; Số: 1;Từ->đến trang: 100-109;Năm: 2018
Lĩnh vực: Chưa xác định; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
In the context of globalization in which English language competence along with soft skills haveincreasingly been of great significance, it is the responsibilities of both educators and teachers who are to facilitate project-based learning (PBL). However, fruitful implementation PBL in an effective way has always been a matter of concern facing English teachers.This research paper aims at investigating scaffolding strategies to facilitate students learning in PBL in Business English classrooms at Danang University of Foreign Language Studies, the Universityof Danang, Vietnam.The study is based on theoretical foundation of scaffolding and PBL in English language teaching.It determines the significance of scaffolding in the effective implementation of PBL and putsforward thoughtful pedagogical implications for carrying out scaffolding strategies, which prove in the study to be effective tools for Business English teachers in project-based learning within thecontext of Business English classrooms at Danang University of Foreign Language Studies.
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn