Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,048,978
Nghiên cứu ứng dụng WIKILIS trong phương thức học tập kết hợp
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Hoa V Phan, Asoc. Prof. & Long V Nguyen, Ph.D
abortion stories gone wrong
read
teenage abortion facts
Nơi đăng:
Manila, Philippines
walgreens prints coupons
prescription coupon card
free printable coupons
;
S
ố:
http://glocall.org/;
Từ->đến trang
: 36-43;
Năm:
2011
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The major focus of this presentation is to explore if the collaborative potential offered by wikis translates into actual practice. The peer review process of the 20 groups is analysed below. It is necessary to reiterate that the unit for analysis for the peer review is sentential meaning units, rather than episodes, as used for the previous synchronous discussion. An entry may be composed of several sentential comment units. A comment, as used throughout the discussion below, therefore, is equivalent to a sentence. Overall, this chapter of the results analysis aims to answer the second research question regarding the nature and effectiveness of ACMC peer review as compared with the traditional pen-and-paper peer review as part of the collaborative learning process.
abortion stories gone wrong
read
teenage abortion facts
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn