Tăng Duệ Âu
 

  Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,035,763

 
Mục này được 20746 lượt người xem
Họ và tên:  Tăng Duệ Âu
Giới tính:  Nam
Năm sinh:  07/08/1988
Nơi sinh: Hòa Minh, Hòa Vang, Quảng Nam Đà Nẵng
Quê quán Hòa Minh, Liên Chiểu, Thành phố Đà Nẵng
Tốt nghiệp ĐH chuyên ngành:  Cử nhân Quốc tế học; Tại: Trường Đại học Ngoại Ngữ, ĐHĐN
Đơn vị công tác: Khoa Quốc Tế học; Trường Đại học Ngoại Ngữ
Học vị: Tiến sĩ; năm: 2020; Chuyên ngành: Quản trị kinh doanh ; Tại: Asia University
Dạy CN: Asia-Pacific Studies, Hospitality/Tourism Management, Organizational Policy, International Marketing, Corporate Social Responsibility
Lĩnh vực NC: Strategic Management (Hospitality/Tourism management), Innovation, Organizational learning, Organizational behavior
Ngoại ngữ: English, Chinese
Địa chỉ liên hệ: 131 Lương Nhữ Học, Q. Cẩm Lệ, TP. Đà Nẵng
Điện thoại: Đăng nhập để thấy thông tin; Mobile: Đăng nhập để thấy thông tin
Email: Đăng nhập để thấy thông tin
 Quá trình giảng dạy và công tác
 09/2010 - 10/2011:
Teaching Assistant of Department of International Studies, UFLS - UDN
11/2011 - 1/2013:
Lecturer of Department of International Studies, UFLS - UDN
2/2013 - 2/2015:
Master Student in I-Shou University, Taiwan
2/2016 - 7/2020:
Ph.D in Asia University, Taiwan
2/2021 - 1/2023:
Postdoc Researcher and Assistant Professor of Department of Marketing and Logistics Management - Chaoyang University of Technology, Taiwan



 Các bài báo, báo cáo khoa học
TRONG NƯỚC:
[1]Bài báo: A primary research on Open Innovation activities of SMEs in Vietnam . Tác giả: Tăng Duệ Âu. Tạp chí Khoa học Công nghệ ĐHĐN. Số: 12(109).2016. Trang: 54. Năm 2016. (Apr 11 2017 9:25AM)
[2]Tham luận: Ứng dụng công nghệ thông tin trong việc xây dựng đề cương môn học mang tính tương tác cho các học phần chuyên ngành Quốc tế học. Tác giả: Tăng Duệ Âu. Kỷ yếu hội thảo khoa học "Tích hợp ứng dụng CNTT và truyền thông vào xây dựng và phát triển đề cương môn học trong chương trình đào tạo". Trang: 1-4. Năm 2015. (Sep 10 2015 9:21AM)
[3]Tham luận: Một số hoạt động hợp tác Việt Nam-Canada về văn hóa - xã hội và giáo dục tại thành phố Đà Nẵng. Tác giả: Nguyễn Thị Quỳnh Hoa - Tăng Duệ Âu. International Conference on Canadian Studies in Vietnam, March 24, Hanoi USSH. Năm 2011. (Dec 19 2011 9:27PM)
QUỐC TẾ:
[1]Article: Internal corporate social responsibility and customer-oriented organizational citizenship behavior: the mediating roles of job satisfaction, work-family facilitation, life satisfaction, and the moderating role of organizational tenure. Authors: Au Due Tang*, Tuan Trong Luu, Wen-Kuo Chen & Su-Chuan Liu. Journal of Sustainable Tourism. No: 1. Pages: 1-10. Year 2023. (Jun 28 2023 10:29PM)
[2]Article: The mediating role of organizational identification between corporate social responsibility dimensions and employee opportunistic behavior: Evidence from symmetric and asymmetric approach triangulation. Authors: Wen-Kuo Chen, Au Due Tang*, & Luu Trong Tuan. Journal of Hospitality Maketing & Management. No: 32(1). Pages: 50-74. Year 2023. (Feb 6 2023 2:06PM)
[3]Article: The bright side of environmental uncertainty for organizational learning: the moderating role of political skill. Authors: Man-Ling Chang, Au Due Tang*, Cheng-Feng Cheng, & Wen-Kuo Chen. Asian Business and Management. No: 1. Pages: 1-10. Year 2023. (Feb 6 2023 2:14PM)
[4]Article: The roles of internal marketing and person-organization fit in hospitality employees’ life satisfaction: an integration of work and nonwork domains . Authors: Thai Dam Huy Trung, Nguyen Trung Tin, Wen-Kuo Chen, & Au Due Tang*. Baltic Journal of Management. No: 1. Pages: 1-10. Year 2023. (Feb 6 2023 2:25PM)
[5]Presentations: Does nationality affect eWOM? Factors affecting customer satisfaction and eWOM in Indonesian Online Clothing Brands. Authors: Serhan Demirci*, Ahmad Muzakki Binamak, Muhammad Rafli Dwi Pradana, Achmad Akbar Hidayatulloh, Te-Yu Peng & Au Due Tang. IEEE 23rd International Conference on Information Reuse and Integration for Data Science (IRI). Pages: 1-10. Year 2022. (Feb 6 2023 2:40PM)
[6]Article: Investigating Configurations of Internal Corporate Social Responsibility for Work-Family Spillover: An Asymmetrical Approach in the Airline Industry. Authors: Wen-Kuo Chen, Tsun-Yu Huang, Au Due Tang*, Shiva Ilkhanizadeh. Social Sciences. No: 11(9). Pages: 401. Year 2022. (Feb 6 2023 1:55PM)
[7]Article: Open innovation and SME performance: The roles of reverse knowledge sharing and stakeholder relationships. Authors: Fu-Sheng Tsai, Sladjana Cabrilo, Hsin-Hui Chou, Feng Hu*, Au Due Tang. Journal of Business Research. No: 148. Pages: 433-443. Year 2022. (Feb 6 2023 2:01PM)
[8]Article: Having an On-land Life as Well as an On-sky Life: A Cross-country Study of the Configurational Effects of Internal Marketing on Work-family Facilitation. Authors: Wen-Kuo Chen & Au Due Tang*. Journal of Asia Pacific Business. No: 22(4). Pages: 298-315. Year 2021. (Feb 6 2023 1:35PM)
[9]Article: How to create genuine happiness for flight attendants: Effects of internal marketing and work-family interface. Authors: Au Due Tang; Man-Ling Chang*; Tsu-Hu Wang; Cheng-Hao Lai. Journal of Air Transport Management. No: 87. Pages: 1-8. Year 2020. (Jul 9 2020 11:38AM)
[10]Presentations: Open Innovation in Vietnam SMEs: Exploring its technology dimension in reverse knowledge sharing. Authors: Au Due Tang. IEEE International Conference on Information Management, St'Antony College, Oxford University, Oxford, The UK. Pages: 1-2. Year 2018. (Sep 4 2018 10:25PM)
[11]Presentations: Open innovation and reverse knowledge sharing in SMEs: The case of an emerging economy. Authors: Au Due Tang. Nanyang Technological University, Singapore, Singapore. Pages: 52. Year 2017. (Jul 6 2017 9:40PM)
[12]Article: Enhancing knowledge sharing from self-initiated expatriates in Vietnam: the role of internal marketing and work-role adjustment in an emerging economy. Authors: Au Due Tang, Man-Ling Chang* and Cheng-Feng Cheng. Asia Pacific Business Review. No: 23(5). Pages: 677-696. Year 2017. (Aug 22 2017 7:05PM)
[13]Presentations: Using Open Innovation model to enhance knowledge sharing in Vietnam University. Authors: Au Due Tang. Taipei 5th International Conference on “ Business, Economics, Social Science & Humanities". Pages: 12. Year 2016. (Jun 11 2016 12:12PM)
[14]Article: Using open innovation model to enhance knowledge sharing in Vietnam University. Authors: Au Due Tang. Journal of Administrative and Business Studies. No: 2(5). Pages: 241-247. Year 2016. (Dec 2 2016 9:57PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn