Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,018,343
IMPACT OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT APPROACHES IN RETAINING AND INCREASING CUSTOMER SATISFACTION
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
L. P. L. Cavaliere, N. Maurya, N. Gupta, M. Naved and V. H. Cuong
Nơi đăng:
Vidyabharati International Interdisciplinary Research Journal;
S
ố:
ISSN 2319-4979;
Từ->đến trang
: 355-361;
Năm:
2021
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
A comprehensive study of total quality management has been made in this research, alongside discussions being presented based on a number of related procedures and principles. Alongside providing a definite knowledge gap that has been identified, a definite research aim and a number of related objectives have been presented. The concept of total quality management has been discussed in detail, while mentioning key factors of TQM that affect customer retention and satisfaction aspects. A conclusive research design has been followed, alongside a secondary qualitative data collection method being conducted. As per data analysis, thematic analysis approach has been undertaken in accordance with the provided research objectives, alongside relevant secondary data to support such. Finally, a thorough discussion has been made that highlights the key findings as per the analysis, followed by a conclusive report
ABSTRACT
A comprehensive study of total quality management has been made in this research, alongside discussions being presented based on a number of related procedures and principles. Alongside providing a definite knowledge gap that has been identified, a definite research aim and a number of related objectives have been presented. The concept of total quality management has been discussed in detail, while mentioning key factors of TQM that affect customer retention and satisfaction aspects. A conclusive research design has been followed, alongside a secondary qualitative data collection method being conducted. As per data analysis, thematic analysis approach has been undertaken in accordance with the provided research objectives, alongside relevant secondary data to support such. Finally, a thorough discussion has been made that highlights the key findings as per the analysis, followed by a conclusive report
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn