Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 112,298,152

 Towards Smart Customer Knowledge Management Systems
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Thang Le Dinh, Nguyen Anh Khoa Dam
Nơi đăng: Advances in Computational Collective Intelligence. ICCCI 2021. Communications in Computer and Information Science; Số: 1463;Từ->đến trang: 1-13;Năm: 2021
Lĩnh vực: Khoa học công nghệ; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Nowadays, customer focus is one of the most important challenges of enterprises in identifying customer needs and providing suitable products and services to customers. Customer focus gives prominence to knowledge about, for, and from customers. Customer knowledge management and transfer – at the right time, in the right place, and with the right quality – enable enterprises to survive in today’s business environment. This paper presents the concept of smart customer knowledge management and proposes a conceptual framework for studying and designing smart customer knowledge management systems based on the design science method.
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn