Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,617,017
The impacts of omni-channel retailing properties on customer experience and brand loyalty. A study in the banking sector.
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Quynh Tran Xuan, Hanh T.H. Truong and Tri Vo Quang
Nơi đăng:
Cogent Business & Management (OABM);
S
ố:
10(2);
Từ->đến trang
: 2244765;
Năm:
2023
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Omnichannel retailing is regarded as an emerging trend in banking. The purpose of this study is to analyze the potential effects of omnichannel retailing properties on customer experience and brand loyalty; it further explores the mod-erating role of transaction channels. Its centrality has been focused on omnichan-nel retailing cues comprising integration quality, perceived fluency, and assurance quality; customer experience is analyzed through hedonic and utilitarian values. This study uses the non-probabilistic sampling technique with approximately 1547 respondents via the self-administered questionnaires. The findings indicate that perceived fluency and assurance quality are proved as the critical components of hedonic and utilitarian experiences. It has been found that increaffirmed as a significant moderatorretailiis regarded as an emerging trend in banking. The purpose of this study is to analyze the potential effects
[
2023\2023m08d014_14_50_19The_impacts_of_omnichannel_retailing_propertieson_customer_experience_and_brand_loyalty_A_studyin_the_banking_sector.pdf
]
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn