Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 107,617,017

 The impacts of omni-channel retailing properties on customer experience and brand loyalty. A study in the banking sector.
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Quynh Tran Xuan, Hanh T.H. Truong and Tri Vo Quang
Nơi đăng: Cogent Business & Management (OABM); Số: 10(2);Từ->đến trang: 2244765;Năm: 2023
Lĩnh vực: Kinh tế; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT

ABSTRACT
Omnichannel retailing is regarded as an emerging trend in banking. The purpose of this study is to analyze the potential effects of omnichannel retailing properties on customer experience and brand loyalty; it further explores the mod-erating role of transaction channels. Its centrality has been focused on omnichan-nel retailing cues comprising integration quality, perceived fluency, and assurance quality; customer experience is analyzed through hedonic and utilitarian values. This study uses the non-probabilistic sampling technique with approximately 1547 respondents via the self-administered questionnaires. The findings indicate that perceived fluency and assurance quality are proved as the critical components of hedonic and utilitarian experiences. It has been found that increaffirmed as a significant moderatorretailiis regarded as an emerging trend in banking. The purpose of this study is to analyze the potential effects
[ 2023\2023m08d014_14_50_19The_impacts_of_omnichannel_retailing_propertieson_customer_experience_and_brand_loyalty_A_studyin_the_banking_sector.pdf ]
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn