Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,978,776

 How to create genuine happiness for flight attendants: Effects of internal marketing and work-family interface
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Au Due Tang; Man-Ling Chang*; Tsu-Hu Wang; Cheng-Hao Lai
Nơi đăng: Journal of Air Transport Management; Số: 87;Từ->đến trang: 1-8;Năm: 2020
Lĩnh vực: Kinh tế; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Non-financial internal marketing activities are important for shaping happiness.•Compensation is not effective in increasing flight attendants' happiness and reducing their WFC.•An empirical study that links internal marketing and happiness in aviation industry.•WFF, rather WFC, depends more on internal marketing activities in the processes of creating happiness.
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn