Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,120,221
Competence-based program development and reform to assure quality: A case study in Physics Teacher Education Program at UD-UED
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Tran Thi Huong Xuan, Nguyen Quy Tuan, Phung Viet Hai, Nguyen Van Hieu
Nơi đăng:
International Conference on Competency-based curriculum development and Continuous professional development for teachers and education managers;
S
ố:
1;
Từ->đến trang
: 405-412;
Năm:
2021
Lĩnh vực:
Giáo dục;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Trong nước
TÓM TẮT
For the Physics Teacher Education Program (PTEP) of the University of Danang -
University of Science and Education (UD-UED) that has achieved AUN-QA
accreditation in 2019, program development and reform should be carried out
regularly to review and collect accreditation evidence related to program quality and
accreditation evaluation with a four-year period. Additionally, in the context of
developing higher education training programs in accordance with Vietnam
Qualification Framework (VQF-level 6) and measuring the achievement of program
learning outcome, we introduce the process of reviewing and developing the PTEP
both ensuring the criteria of AUN-QA and orienting the development of student’s
competence
ABSTRACT
For the Physics Teacher Education Program (PTEP) of the University of Danang -
University of Science and Education (UD-UED) that has achieved AUN-QA
accreditation in 2019, program development and reform should be carried out
regularly to review and collect accreditation evidence related to program quality and
accreditation evaluation with a four-year period. Additionally, in the context of
developing higher education training programs in accordance with Vietnam
Qualification Framework (VQF-level 6) and measuring the achievement of program
learning outcome, we introduce the process of reviewing and developing the PTEP
both ensuring the criteria of AUN-QA and orienting the development of student’s
competence
[
kỷ yếu hội thảo quốc tế 2021.pdf
]
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn