Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,991,763
SỬ DỤNG MÔ PHỎNG ĐÓNG VAI TRONG VIỆC GIẢNG DẠY BỘ MÔN PHIÊN DỊCH CHO SINH VIÊN CHUYÊN NGÀNH TIẾNG ANH TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Lê Thị Giao Chi
Nơi đăng:
Tạp chí Khoa học Công nghệ Đại học Đà Nẵng
marriage affairs
blog.ivanovtech.com
i want an affair
;
S
ố:
2 (63);
Từ->đến trang
: 11-19;
Năm:
2013
Lĩnh vực:
Xã hội nhân văn;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Trong nước
TÓM TẮT
ABSTRACT
Role-play has long been considered to be an effective tool for enhanced teaching and learning. Role-play simulation is an integral part of many training programs, and has been widely used in language classrooms to increase student interests, encourage their active involvement while boosting their social experience through interaction with the real world. This paper is drawn from personal experiences of teaching Interpreting for English majoring students at College of Foreign Languages, University of Danang. It revisits the relevance of using role-play for students at a higher level of language competence. It signifies the importance of tailoring role-play and simulation to meet the requirements of training students for interpretive skills needed to fulfill their assignments upon graduation. A number of role-play simulations are introduced and factors leading to the success of this approach, be they the design of the role-play, the role of the teacher as facilitator and the engagement of the participants, are then discussed and re-conceptualized.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn