Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,030,427
An Investigation Into The Effectiveness Of Watching Vlog Toward Listening Skills Improvement For First – Year Students Of English Department At University Of Foreign Language Studies – The University Of Danang – Viet Nam
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Corresponding Author:Phạm Thị TàiCo- Author: Đỗ Nguyễn Tường Linh
Nơi đăng:
Kỷ yếu Hội Thảo IPCoRE 2017;
S
ố:
ISBN: 978-967-399-291-1;
Từ->đến trang
: 270-277;
Năm:
2017
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
This research attempts to investigate the effectiveness of watching VLOG toward listening skills improvement. Based on the discussion, a number of recommendations and notices are suggested for teachers and students during the application of this method to improve listening skills. To answer the research problem, the data was collected from the experimental study, questionnaires, and interview with freshmen of English Department at University of Foreign Language Studies – The University of Danang are analyzed quantitatively. The study was conducted with the expected result that VLOG could improve listening skills of freshmen of English Department at University of Foreign Language Studies – The University of Danang, Vietnam.
Key words: VLOG, listening skills, recommendations, experimental study, freshmen.
ABSTRACT
This research attempts to investigate the effectiveness of watching VLOG toward listening skills improvement. Based on the discussion, a number of recommendations and notices are suggested for teachers and students during the application of this method to improve listening skills. To answer the research problem, the data was collected from the experimental study, questionnaires, and interview with freshmen of English Department at University of Foreign Language Studies – The University of Danang are analyzed quantitatively. The study was conducted with the expected result that VLOG could improve listening skills of freshmen of English Department at University of Foreign Language Studies – The University of Danang, Vietnam.
Key words: VLOG, listening skills, recommendations, experimental study, freshmen.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn