Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 109,878,639

TRONG NƯỚC:
[1]Bài báo: APPLYING EFFORTLESS LISTENING TECHNIQUES TO IMPROVING LISTENING SKILL AND LIMITING DIFFICULTIES IN LISTENING LEARNING ENCOUNTERED BY VIETNAMESE STUDENTS . Tác giả: Phạm Thị Tài. Tạp chí Ngôn Ngữ và Đời Sống. Số: ISSN 0868 - 3409. Trang: 101 - 111. Năm 2024. (Jul 19 2024 8:28PM)
[2]Bài báo: Khảo sát ngôn ngữ đánh giá tình cảm trong bản dịch tiếng Anh và tiếng Việt của tiểu thuyết “Hoàng tử bé”. Tác giả: Võ Nguyễn Thùy Trang Phạm Thị Tài Bùi Thị Khánh Uyên. Journal of educational equipment: Education management. Số: ISSN 1859 - 0810. Trang: 134 - 136. Năm 2024. (Jul 19 2024 8:52PM)
[3]Bài báo: Hiệu quả ứng dụng Ẩn dụ tri nhận vào việc phát triển kỹ năng nói cho sinh viên năm thứ nhất, Khoa Tiếng Anh, Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng. Tác giả: Phạm Thị Tài. Journal of educational equipment: Education management, Special Issue February 2023. Số: ISSN 1859 – 0810. Trang: 98-100. Năm 2023. (Oct 31 2023 8:36PM)
[4]Bài báo: AN INVESTIGATION INTO THE EFFECTIVENESS OF DYNED LEARNING TOWARD PRONUNCIATION IMPROVEMENT FOR HIGH QUALITY ENGLISH CLASSES OF FIRST YEAR STUDENTS. Tác giả: Nguyễn Văn LongPhạm Thị Tài. Tạp chí Ngôn Ngữ và Đời Sống. Số: ISSN 0868 - 3409. Trang: 117 - 123. Năm 2022. (Jul 19 2024 8:31PM)
[5]Bài báo: Những khó khăn giảng viên nữ dạy tiếng Anh ở đại học Việt Nam thường gặp: Minh chứng và giải pháp. Tác giả: Phan Văn HòaPhạm Thị Tài. Tạp chí Ngôn Ngữ và Đời Sống. Số: ISSN 0868 - 3409. Trang: Page 71-78. Năm 2020. (Jul 19 2024 8:22PM)
[6]Bài báo: ÂM NHẠC GIAO HƯỞNG TRONG PHƯƠNG PHÁP GIẢNG DẠY DESUGGESTOPEDIA ĐỐI VỚI KHẢ NĂNG HỌC TỪ VỰNG CỦA SINH VIÊN NĂM 3 TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ ĐÀ NẴNG. Tác giả: Phạm Thị TàiLê Hữu Bảo Nguyên. Tuyển tập công trình Hội thảo khoa học quốc tế BOLT. Số: ISBN: 978-604-84-2496-1. Trang: 57-61. Năm 2016. (Nov 5 2018 10:14PM)
QUỐC TẾ:
[1]Article: Metaphors Used In Students’ Daily Conversations: Untold Stories. Authors: Phạm Thị Tài. Social Science and Humanities Journal, 2019. No: ISSN: 2456 -2653. Pages: 1190-1194. Year 2019. (Jul 28 2020 5:54PM)
[2]Article: An Investigation into Some Factors Influencing to Student’s Motivation to Learn Speaking English of the First – Year Students at English Department, University of Foreign Language Studies – Danang University – Vietnam. Authors: Phạm Thị Tài. The Asian EFL Journal, indexed SCOPUS, July 2018, Voume 20, Issue 7. No: 1738 - 1460. Pages: 81-87. Year 2018. (Nov 5 2018 10:25PM)
[3]Article: An Investigation Into The Effectiveness Of Watching Vlog Toward Listening Skills Improvement For First – Year Students Of English Department At University Of Foreign Language Studies – The University Of Danang – Viet Nam. Authors: Corresponding Author:Phạm Thị TàiCo- Author: Đỗ Nguyễn Tường Linh. Kỷ yếu Hội Thảo IPCoRE 2017. No: ISBN: 978-967-399-291-1. Pages: 270-277. Year 2017. (Nov 5 2018 9:57PM)
[4]Article: An Investigation Into Finding Common Mistakes of Writing Skill And Improving Writing Skill of First-Year Students Of University of Foreign Language Studies - The University Of Danang by Team Working on Facebook. Authors: Phạm Thị Tài. Journal of Teaching English for Specific and Academic Purpose. No: ISSN: 2334-9212. Pages: 639-645. Year 2017. (Nov 5 2018 10:02PM)
[5]Article: AN INVESTIGATION INTO SOME FACTORS INFLUENCING TO STUDENT’S MOTIVATION TO LEARN SPEAKING ENGLISH OF THE FIRST-YEAR STUDENTS AT ENGLISH DEPARTMENT, UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGE STUDIES – DANANG UNIVERSITY – VIET NAM. Authors: Phạm Thị Tài. TESOL INDONESIA INTERNATIONAL CONFERENCE, ELE Publishing, Asian EFL Journal, December 2016; ISSN: 1738 – 1460, Volume 04. No: ISSN: 1738 – 1460. Pages: Volume 04. Year 2016. (Jun 11 2018 3:11PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn