Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,740,677
Ứng dụng phương pháp học tích hợp trong Giảng dạy tiếng Anh tại Đại học Đà Nẵng, Việt Nam.
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
ThS. Phạm Thị Thu Hương
Nơi đăng:
The Asian Conference on Language Learning Proceeding 2018;
S
ố:
ISSN 2186-4691;
Từ->đến trang
: 209-216;
Năm:
2018
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Blended learning addresses the way
e-learning is combined with traditional teaching method and independent study approach to create a new,
hybrid teaching
methodology which has been increasingly applied in teaching foreign languages today. However, it requires a fundamental change in the way students approach the learning methods which, in turn, could bring about expecting or unexpecting results. Therefore, this paper aims to discuss advantages and challenges that students, especially non-English major students of the University of Da Nang, often face when they take
some blending English courses.
The researcher has set up and studied three groups of students with different majors, namely economics, technology, and business English – from different universities belonging to the University of Da Nang, who are taking some blending English courses such as DynEd, Life or other ones designed on Moodle platform by teachers of English. Because of differences in the major,the objectives of studying English, and incoming English proficiency of these three groups of students, their attitudes toward and English learning results could be not simillar, or even extremelly different. However, the factors which have big influence on these students’ learning results are their inappropriate application of blended learning approach and their unadequate practice experience on using IT tools as taking blended English courses. Besides, the paper attemps to suggest some solutions to challenges that students often deal with as taking English courses in blended environment under the real pedagogical conditions in Vietnam.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn