Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 39,640,275

 Về mô hình phát triển suy luận thống kê
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Hoàng Nam Hải
Nơi đăng: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Vinh
abortion stories gone wrong information about abortions teenage abortion facts
; Số: 3 (52);Từ->đến trang: 26-35;Năm: 2012
Lĩnh vực: Chưa xác định; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Trong nước
TÓM TẮT
walgreens prints coupons rx coupons printable free printable coupons
ABSTRACT
Innovating the teaching methods from secondary schools to universities is not only an urgent necessity for the whole society but also a concern for many educators. In recent years, mathematical educators in the country and around the world have focused on investigating the importance of students' thinking and statistical reasoning in all fields of statistic education. Our research on a model for developing statistical reasoning is completely appropriate with this viewpoint. In a psychological analysis, we investigated a number of models of cognitive development and pointed out that the capacity for the statistical inference of full-time students had changed and decentralized through a number of levels. On the basis of the cognitive development model, we will focus on studying some models for developing students' statistical inference as they deal with increasingly overwhelming statistical data and how they make remarks and give significant statistical conclusions which can intelligently solve the problems available in practical production activities.
abortion stories gone wrong read teenage abortion facts
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn