Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,958,882
Ranking the Hotel Website Service Quality according to Customer’s Perception: A Case Study of 4-Star Hotel
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Le Van Huy; Nguyen Huu Thai Thinh
Nơi đăng:
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism (Q2, SCOPUS);
S
ố:
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1528008X.2022.2100032;
Từ->đến trang
: 1-21;
Năm:
2022
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
he study aims to analyze and propose hotel website service quality ranking method; identify priority factors in website service quality improvement. The actual illustration of the study is based on collecting data from tourists at 4-star hotels in Vietnam. Using the integrated methodology (the gap-score scale, ratio-score scale, Entropy method), the study has established the website service quality ranking index in the hotel industry. The study results show four factors that directly improve the quality of website quality services include website design, website functionality, interactivity, and information quality. Implications were discussed to improve quality of hotel website services in order to increase customer’s satisfaction.
ABSTRACT
he study aims to analyze and propose hotel website service quality ranking method; identify priority factors in website service quality improvement. The actual illustration of the study is based on collecting data from tourists at 4-star hotels in Vietnam. Using the integrated methodology (the gap-score scale, ratio-score scale, Entropy method), the study has established the website service quality ranking index in the hotel industry. The study results show four factors that directly improve the quality of website quality services include website design, website functionality, interactivity, and information quality. Implications were discussed to improve quality of hotel website services in order to increase customer’s satisfaction.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn