Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,850,331
Opinion mining: using machine learning techniques
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Vijender Kumar Solanki, Nguyen Ha Huy Cuong, Zonghyu Joan Lu
Nơi đăng:
IGI Global;Extracting Knowledge From Opinion Mining;
S
ố:
211552;
Từ->đến trang
: 66-82;
Năm:
2019
Lĩnh vực:
Chưa xác định;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The machine learning is the emerging research domain, from which number of emerging trends are available, among them opinion mining is the one technology attraction through which the we could get analysis of the interested domain or we can say about the review from the customer towards any product or we can say any upcoming trending information. These two are the emerging words and we can say it's the buzz word in the information technology. As you will see that its widely use by the corporate sector to uplift the business next level. Before two decade you will not read any words eg, Opinion mining or Sentiment analysis, but in the last two decade these words have given a new life to information technology domain as well as to the business. The important question which runs in the mind is why use sentiment analysis or opinion mining. The information technology has given number of new programming …
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn