Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,999,329
From peer review to peer rewriting
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Thi My Hang Nguyen
Nơi đăng:
From Action to ASEAN: Action Research Colloquium for Language Teachers;
S
ố:
1;
Từ->đến trang
: 2;
Năm:
2014
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
The purpose of the study is to investigate the effectiveness of peer rewriting method in improving students’ writing skill. This study will be conducted with two first-year English major classes at University of Foreign Language Studies, the University of Danang, Vietnam. In the study, two classes will use the help of peers in two different ways. One class will follow the procedures of giving and getting peer feedback in the traditional way. In the other class, instead of giving feedback, the peer reviewer will be asked to rewrite the whole paper with the same content. In both classes, students will be asked to rewrite their first draft after receiving peer’s help. Students’ performance will be kept record and compare between two classes. Later, a few students in both classes will be interviewed to talk about the advantages and disadvantages of being both as a giver and a receiver when using peer feedback. The hypothesis is that students in peer rewriting class will enhance their writing fluency.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn