Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,147,617
Factors Affecting Students’ Online Learning Satisfaction – Empirical Evidence at FPT Polytechnic Danang
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Hoàng Nhật Linh, Phan Hoàng Long*, Nguyễn Thanh Liêm, Nguyễn Xuân Lãn, Trà Lục Diệp
Nơi đăng:
International Conference on Management and Business (COMB-2023);
S
ố:
10;
Từ->đến trang
: 851;
Năm:
2023
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
This paper is the first to investigate factors affecting tertiary students' satisfaction with online learning in Danang. While a number of previous papers have studied this issue at higher educational institutions in several locations in Vietnam, including Hanoi, Ho Chi Minh City, Dong Nai, and Quang Nam… none was conducted at institutions in Danang. Survey data of 189 students at FPT Polytechnic Danang is collected. EFA and regression are conducted for data analysis using SPSS. Our result indicates that three factors, namely characteristics of the lecturer, quality of the online learning technology, and student online learning self-efficacy, positively and significantly impact students’ online learning satisfaction. This result has important practical implications.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn