Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 106,832,301
The application of the Technology Acceptance Model towards the adoption of online shopping for fashion products in Viet Nam.
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Ngo Thi Khue Thu
Nơi đăng:
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA 2016;
S
ố:
MICA 2016 Proceedings;
Từ->đến trang
: 58-72;
Năm:
2016
Lĩnh vực:
Kinh tế;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
The aim of this study is to explore the factors influencing the adoption of online shopping in Viet Nam. This study contributes to the existing technology adoption model in literature. For the purpose of this study, a questionnaire was developed, tested for 300 customers and validated to reach the highest level of accuracy of measurement. Factor Analysis were used to group the variables and various other statistical techniques ex., Regression Analysis, Correlation Analysis and One-Way ANOVA were used to test the various hypotheses.
ABSTRACT
The aim of this study is to explore the factors influencing the adoption of online shopping in Viet Nam. This study contributes to the existing technology adoption model in literature. For the purpose of this study, a questionnaire was developed, tested for 300 customers and validated to reach the highest level of accuracy of measurement. Factor Analysis were used to group the variables and various other statistical techniques ex., Regression Analysis, Correlation Analysis and One-Way ANOVA were used to test the various hypotheses.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn