Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,055,471

  * WORKING PAPERS:
  • Implicit First Impression on a New Product Image (with Widya Paramita, Hang Thu Nguyen)
  • Impact of social media marketing efforts (livestream vs. pre-recorded) on Education (with Thao Nguyen)
  • Green Marketing-Mix and green buying intention  ( with To Nhu Nguyen, My Dang)

  • * GRANTS:
  • Research Grant from the University of Danang's Foundation for Science and Technology Development (B2019-DN4-24), 2019-2021 (Principle investigator).
  • Research Grant from the MOET (B2015-04-23), 2015-2017 (Principle investigator).

  • * REVIEWER:
    • Psychology Research and Behavior Management 2020.
    • MICA 2016, 2018, 2022.
    • CODI 2020, 2022.
    • Journal of Economics and Development 2021, 2022
    • The University of Danang - Journal of Science and Technology (UD-JST) 2021, 2022, 2023
      
    © Đại học Đà Nẵng
     
     
    Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
    Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn