Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,035,592

 Xem xét lại việc dạy ngữ pháp trong giáo trình tiếng Anh "Skillful: Listening and Speaking, Student’s Book Pack 2" của David Bohlke và Robyn Lockwood
Tác giả hoặc Nhóm tác giả: Lưu Qúy Khương; Ngô Thị Hiền Trang
Nơi đăng: Social Science and Humanities Journal, ISSN: 2456-2653, (http://sshj.in/index.php/sshj); Số: vol 2, issue 12;Từ->đến trang: 764-775;Năm: 2018
Lĩnh vực: Ngôn ngữ; Loại: Bài báo khoa học; Thể loại: Quốc tế
TÓM TẮT

ABSTRACT
Grammar, one of the language elements appearing in many student course books targets learners at specific proficiency levels. Since the textbook entitled Skillful: Listening & Speaking, Student’s Book Pack 2 written by David Bohlke and Robyn Lockwood, published by Macmillan in 2013 has just been adopted to freshmen aging from 18 to19, at pre-intermediate level of the academic year of 2017 – 2018 at Department of English, University of Foreign Language Studies – The University of Danang, the issue of how the book is organized in terms of grammar, how the grammar patterns are presented, and what students’ attitudes are towards the use of grammar is the matter of our concern. The descriptive, quantitative and qualitative methods were taken advantage of to discover the organization and presentation of grammatical points in this course book for students by reviewing one particular grammar activity. Keywords: grammar review; organization; presentation; attitudes; freshmen
[ review of skillful english course book 12.2018.pdf ]
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn