Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,324,110
Trãi nghiệm của sinh viên học viết luận tiếng Anh qua việc ứng dụng các công cụ trực tuyến của giảng viên
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Lưu Qúy Khương
Nơi đăng:
International Journal of E-Learning Practices (IJELP), ISSN: 2289-4926 / eISSN: 2600-7886;
S
ố:
5;
Từ->đến trang
: 23-30;
Năm:
2022
Lĩnh vực:
Ngôn ngữ;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
ABSTRACT
Recently, the outbreak of the Covid-19 pandemic which has broadly initiated the rise of digital literacy and teaching has inevitably been taking place on online platform. Converted from the conventional teaching mode to the online mode, both teachers and students certainly faced difficulties, especially in the area of EFL. Teaching and learning English essay writing has always been a challenging task for EFL teachers and learners. This paper aims to examine the non-English major third-year students‟ experience on learning an English Essay Writing course with teacher‟s application of online tools at University of Foreign Language Studies-The University of Da Nang (UFLS-UD). 22 Oriental Studies major thirdyear students attending the course Viet luan tieng Anh-01 DPH (English Essay Writing course-01 DPH) in academic year 2021-2022 were surveyed with questionnaires and in-depth interviews. Data analysis shows that students experienced many difficulties in learning English Essay Writing virtually, among which the most difficult one is “Lacking face-to-face communication in solving group tasks….” Their feedback on the efficiency of the online tools applied in the course was also detected. Some suggestions for improving the quality of teaching and learning English Essay Writing with the help of online tools were also proposed.Key words: English essay writing, experience, online tools, feedback, virtual
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn