Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,407,739
A Systematic Style-Based Blended Teaching for Compentence Enhancement of Lecturers in the COVID-19 Pandemic Sitution: A Case Study for Teaching in Higher Education
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Hung V Tran, Thanh Chi Phan, Loc Hoang Phuoc, Huy Thanh Le, Tien M. Phan, Hung T. Thai
Nơi đăng:
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education;
S
ố:
Vol.12 No. 11(2021);
Từ->đến trang
: 4394- 4408;
Năm:
2021
Lĩnh vực:
Giáo dục;
Loại:
Bài báo khoa học;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
Currently, the global Covid-19 epidemic has been having an impact on the trend of the organization and implementation training activities of higher education. Blended teaching and building a systematic Style-Based Blended teaching model still have certain limitations for teachers. This study has surveyed and evaluated the results of implementing systematic Style-Based Blended teaching model with 135 lecturers from universities in Vietnam from the academic year 2019 - 2020. This study used a combination of qualitative and quantitative methods, the parameters of this research results were verified through evaluating the applied results before and after implementing systematic Style-Based Blended teaching model in teaching at experimental universities. Research results with this Blended teaching model present evidence in implementing and developing a systematic StyleBased Blended teaching model with effective effects on improving teaching performance of teachers, contributing to improve the quality of teaching in higher education.
ABSTRACT
Currently, the global Covid-19 epidemic has been having an impact on the trend of the organization and implementation training activities of higher education. Blended teaching and building a systematic Style-Based Blended teaching model still have certain limitations for teachers. This study has surveyed and evaluated the results of implementing systematic Style-Based Blended teaching model with 135 lecturers from universities in Vietnam from the academic year 2019 - 2020. This study used a combination of qualitative and quantitative methods, the parameters of this research results were verified through evaluating the applied results before and after implementing systematic Style-Based Blended teaching model in teaching at experimental universities. Research results with this Blended teaching model present evidence in implementing and developing a systematic StyleBased Blended teaching model with effective effects on improving teaching performance of teachers, contributing to improve the quality of teaching in higher education.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn