Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 107,519,833

QUỐC TẾ:
[1]Article: The Washback of the International Language Testing System (IELTS) as an English Language Proficiency Exit test on the Learning of Final-year English Majors. Authors: Huu Thanh Minh Nguyen. Teaching English as a Second Language Electronic Journal (TESL-EJ) (Q1, Scopus). No: 27(2). Pages: 1-34. Year 2023. (Aug 1 2023 3:31PM)
[2]Article: The effects of task repetition and post-task teacher-corrected transcribing on complexity, accuracy, and fluency of L2 oral performance. Authors: Huu Thanh Minh Nguyen, Hang Le Thanh Nguyen, Ngoc Mai Vo, Nguyen Khanh Huynh. International Review of Applied Linguistics in Language Teaching (Q1, SSCI/Scopus). No: in press. Pages: 1-29. Year 2023. (Dec 20 2023 8:33PM)
[3]Article: Well-being and Capability Approaches to Social Injustice in Internationalization of Higher Education: Evidence from Vietnam. Authors: Huu Thanh Minh Nguyen, Hoang My Thieu. International Journal of Education, Teaching and Social Science. No: 3(3). Pages: 191-213. Year 2023. (Aug 23 2023 10:16AM)
[4]Article: Reshaping Content Validation: A Case Study of a Reading Achievement Test for Third-year English Majors. Authors: Huu Thanh Minh Nguyen. International Journal of Language Testing (Q2, Scopus). No: 12(1). Pages: 26-58. Year 2022. (Jul 21 2022 4:49PM)
[5]Article: Beyond the Washback of the English National Exam: Subsequent Impact on Language Learning Strategies of First-year English Majors. Authors: Huu Thanh Minh Nguyen. Language Education & Assessment. No: 3(2). Pages: 38-57. Year 2020. (Jul 21 2022 4:46PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn