Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 107,045,985

TRONG NƯỚC:
[1]Bài báo: Sử dụng voice blog trong việc phát triển kỹ năng Nói cho sinh viên năm 3, Khoa tiếng Anh, Đại học Ngoại Ngữ, Đại học Đà Nẵng. Tác giả: Nguyễn Nữ Thuỳ Uyên. Tạp chí Khoa học Công nghệ Đại học Đà Nẵng. Số: 2(111).2017. Trang: 28-32. Năm 2017. (Apr 3 2019 9:30AM)
[2]Tham luận: Phát triển kỹ năng Nói cho đối tượng người học lớn tuổi tại Khoa tiếng Anh, trường Đại học Ngoại Ngữ, Đại học Đà Nẵng. Tác giả: Nguyễn Nữ Thuỳ Uyên. Kỷ yếu Hội nghị Khoa học Khoa Tiếng Anh, Đại học Ngoại Ngữ, Đại học Đà Nẵng. Trang: 11-19. Năm 2011. (May 12 2014 9:06AM)
QUỐC TẾ:
[1]Article: University lecturers’ conceptions of online teaching in distance education courses in Vietnamese higher education. Authors: Uyen Nu Thuy Nguyen, David Kember. Higher Education. No: https://doi.org/10.1007/s10734-023-01058-0. Pages: 1-19. Year 2023. (Jul 1 2023 3:54PM)
[2]Article: Resilience to withstand COVID-19 crisis: Lessons from a Foreign Language Institution in Vietnam. Authors: Uyen Nu Thuy Uyen, Long V Nguyen. Computer Assisted Language Learning Electronic Journal. No: 22(2). Pages: 40-55. Year 2021. (Apr 4 2021 10:50AM)
[3]Article: In-service language teachers' attitudes towards technology use and the development of their perceived CALL competencies. Authors: Thu-Nguyet Huynh, Uyen Nu Thuy Nguyen. Taiwan Journal of TESOL. No: 18(2). Pages: 29-62. Year 2021. (Oct 11 2021 3:20PM)
[4]Article: Peer Assessment in a Blended Translation Course: Students’ Perceptions, Motivation and their Self-perceived Translational Skill Development. Authors: Thi Lan Huynh, Uyen Nu Thuy Nguyen. International Journal of Applied Linguistics & English Literature. No: 8(5). Pages: 52-60. Year 2019. (Apr 25 2020 8:52AM)
[5]Article: Students’ Perceptions and Design Considerations of Flipped Interpreting Classroom. Authors: Thi Lan Huynh, Uyen Nu Thuy Nguyen. Theory and Practice in Language Studies. No: 9. Pages: 1100 - 1110. Year 2019. (Sep 8 2019 9:01PM)
[6]Presentations: Integrating technology into EFL teaching at University of Foreign Language Studies, the University of Danang. Authors: Uyen Nu Thuy Nguyen. WorldCALL 2018. Year 2018. (Mar 30 2021 2:58PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn