Home
Giới thiệu
Tài khoản
Đăng nhập
Quên mật khẩu
Đổi mật khẩu
Đăng ký tạo tài khoản
Liệt kê
Công trình khoa học
Bài báo trong nước
Bài báo quốc tế
Sách và giáo trình
Thống kê
Công trình khoa học
Bài báo khoa học
Sách và giáo trình
Giáo sư
Phó giáo sư
Tiến sĩ
Thạc sĩ
Lĩnh vực nghiên cứu
Tìm kiếm
Cá nhân
Nội dung
Góp ý
Hiệu chỉnh lý lịch
Thông tin chung
English
Đề tài NC khoa học
Bài báo, báo cáo khoa học
Hướng dẫn Sau đại học
Sách và giáo trình
Các học phần và môn giảng dạy
Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
Khen thưởng
Thông tin khác
Tài liệu tham khảo
Hiệu chỉnh
Số người truy cập: 107,038,513
Accreditation of the training program of higher education in Vietnam
Tác giả hoặc Nhóm tác giả:
Nguyễn Quang Giao
Nơi đăng:
Proceeding of the 7th International Conference on Educational Reform 2014
marriage affairs
all wife cheat
i want an affair
abortion stories gone wrong
read
teenage abortion facts
;
S
ố:
ISSN: 1906-0653;
Từ->đến trang
: 191 - 198;
Năm:
2014
Lĩnh vực:
Giáo dục;
Loại:
Báo cáo;
Thể loại:
Quốc tế
TÓM TẮT
To assess and recognize the training program
level meeting the national and international standards of quality assessment, the accreditation of higher education training program
has been identified as one of universities’ important tasks in Vietnam today. However, the accreditation of training program
in general
,
the accreditation of higher education training program in particular is a new field in Vietnam and there are only some universities participating in this task. Universities in Vietnam at present have to face many difficulties and challenges in participating in accrediting the training program. The article refers to the current situation of the accreditation of training program
and proposes measures to promote accrediting the training program in Vietnam today.
walgreens prints coupons
rx coupons printable
free printable coupons
ABSTRACT
To assess and recognize the training program
level meeting the national and international standards of quality assessment, the accreditation of higher education training program
has been identified as one of universities’ important tasks in Vietnam today. However, the accreditation of training program
in general
,
the accreditation of higher education training program in particular is a new field in Vietnam and there are only some universities participating in this task. Universities in Vietnam at present have to face many difficulties and challenges in participating in accrediting the training program. The article refers to the current situation of the accreditation of training program
and proposes measures to promote accrediting the training program in Vietnam today.
© Đại học Đà Nẵng
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn