Thông tin chung

  English

  Đề tài NC khoa học
  Bài báo, báo cáo khoa học
  Hướng dẫn Sau đại học
  Sách và giáo trình
  Các học phần và môn giảng dạy
  Giải thưởng khoa học, Phát minh, sáng chế
  Khen thưởng
  Thông tin khác

  Tài liệu tham khảo

  Hiệu chỉnh

 
Số người truy cập: 106,764,449

TRONG NƯỚC:
[1]Tham luận: Listening Comprehension Assessment on Learners' Listening Skills: A Shortcut to English Communicative Orientation Development. Tác giả: Nguyễn Văn Tuyên & Phạm Thị Thu Hương. Kỹ yếu hội thảo về khảo thí - Trường ĐH NN Đà Nẵng 2015. Trang: 36-39. Năm 2015. (May 21 2016 3:17PM)
[2]Tham luận: Thiết kế các bài kiểm tra đánh giá kỹ năng nghe hiểu tại các trường phổ thông: Định hướng nhanh để phát triển năng lực giao tiếp. Tác giả: Nguyễn Văn Long - Nguyễn Văn Tuyên. International conference on English Language Testing and Assessment for School-age Learners. Trang: 74-81. Năm 2014. (Dec 18 2015 1:09PM)
[3]Bài báo: Ứng dụng CNTT trong việc giảng dạy và kiểm tra đánh giá môn tiếng Anh. Tác giả: Nguyễn Văn Tuyên
abortion stories gone wrong read teenage abortion facts
. Tạp chí sở KH&CN Đăk Lăk. Số: 4/2010. Trang: 28-30. Năm 2010. (Jun 18 2015 4:47PM)
QUỐC TẾ:
[1]Article: Verbal Phatic Expressionsin EFL Student Teachers' Classroom Interactions. Authors: Alek &Van Tuyen Nguyen. The Journal of Language Learning and Assessment. No: 1 (1). Pages: 44-56. Year 2023. (May 31 2023 5:56PM)
[2]Article: Beyond Knowledge: Multiple Faceted Efficacious Impacts of Blended Learning Affordance on EFL learners. Authors: Van Tuyen Nguyen, Helena Sit, Shen Chen. The Springer Nature. No: 2023. Pages: 103-128. Year 2023. (Jun 19 2023 8:46PM)
[3]Article: Online systematic guided reading strategies to improve EFL students’ reading performance. Authors: Alek & Van-Tuyen Nguyen. XLinguae-European Scientific Language Journal. No: 16 (2). Pages: 69-84. Year 2023. (May 1 2023 9:31AM)
[4]Article: Assessing the Nexus of EFL Learners’ Academic Self-concept and Their Formal English Vocabulary Knowledge. Authors: Alek, Van Tuyen, Nguyen & Syarifuddin Dollah. International Journal of Language Education. No: 7. Pages: 271-290. Year 2023. (Jul 11 2023 8:37AM)
[5]Article: An Exploration of Developing ICT-Related Pedagogical Strategies in the Professional Development of EFL Teachers in Vietnam . Authors: Tuyen Van Nguyen, Helena Hingwa Sit, Shen Chen. The Springer Nature. No: 2524-4086. Pages: 203-220. Year 2022. (Oct 25 2022 7:27AM)
[6]Presentations: Reflection on Vietnamese ELT Teachers’ ICT-Related Professional Development: Opportunities And Challenges. Authors: Nguyen Van Tuyen. SEAMEO RETRAC: The International Virtual Conference on TESOL 2020. Year 2020. (Dec 2 2020 10:25PM)
[7]Article: Three major benefits of blended learning: a tertiary case study in Vietnam. Authors: Nguyen Van Tuyen. Paper presented at the International GloCALL 2019 Conference, 23-25 August (pp. 19-24). No:. Pages: 19-24. Year 2020. (May 22 2020 5:50PM)
[8]Article: Factors That Affect Students’ Reticence in Class
.
Authors: Nguyen Van Tuyen. Advances in Social Science, Education and Humanities Research - Atlantis Press. No: 115. Pages: 179-184. Year 2017.
(May 31 2018 11:40AM)
[9]Presentations: An investigation into students’ perspective on the role and nature of English at university of the Central Highlands in Vietnam. Authors: Nguyễn Văn Tuyên. ICELT Symposum in Malaysia 2011. Pages: 00. Year 2011. (Dec 18 2015 1:00PM)
  
© Đại học Đà Nẵng
 
 
Địa chỉ: 41 Lê Duẩn Thành phố Đà Nẵng
Điện thoại: (84) 0236 3822 041 ; Email: dhdn@ac.udn.vn